top of page

Wysylki i zwroty

Czas realizacji

Maksymalny termin przygotowania Twojego zamówienia do wysyłki, to 3 dni robocze + czas, który przewoźnik ma na dostarczenie paczki. Przesyłki realizujemy na bieżąco, według kolejności wpłynięcia.

 

Przewidywane terminy dostawy należy liczyć od momentu nadania przesyłki.

Jak liczymy czas: od momentu zaksięgowania na naszym koncie zapłaty (dla zamówień opłacanych z góry, np. przelewem lub płatnościami elektronicznymi) lub od momentu złożenia zamówienia (dla pobrań).

W okresie przedświątecznym czas ten może się nieznacznie wydłużyć.

Reklamacje i zwroty

W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki istnieje możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny. W tym celu należy:

  • poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie lub przez email.

  • wypełnić przesłany przez nas formularz zwrotu i dołączyć go do paczki z odsyłanymi produktami.

  • odesłać towar na podany niżej adres.

 

Po otrzymaniu zwracanych towarów dokonamy zwrotu kosztów na konto bankowe. Zwracamy koszt towarów oraz koszt ich dostawy, który klient poniósł w momencie zakupu. Zwracający ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania zwracanych produktów do nas). W przypadku, gdy w momencie zakupu klient skorzystał z darmowej dostawy - zwrot będzie tylko za równowartość zwracanych produktów.

 

Uwaga! Opakowania zwracanych kosmetyków muszą być nienaruszone, a sam produkt nie może być używany - zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Pamiętaj, by dobrze zabezpieczyć produkty na czas transportu, aby nie uległy zniszczeniu.

Jeżeli otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, został uszkodzony w transporcie lub z jakiegokolwiek innego powodu chcesz go zareklamować, prosimy o kontakt jak najszybciej po otrzymaniu przesyłki poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie lub przez email.

Jeżeli reklamacja dotyczy zniszczonej przesyłki lub zniszczonego produktu, to do maila reklamacyjnego prosimy o załączenie protokołu szkody z przewoźnikiem oraz dokumentacji fotograficznej, która prezentuje zniszczenie.

 

W przypadku, gdy zajdzie konieczność odesłania produktu do nas, wypełnij formularz reklamacyjny w wersji papierowej i załącz go do przesyłki.

 

Adres do wysyłki zwrotów i reklamacji:

Dolina Czeremchy
ul. Nowosądecka 5a
30-683 Kraków

bottom of page